slide show

Dagen

2011-05-12 @ 18:24:49
Länka det här inlägget Livet   (4)
Tjatjatja. Vill bara säga att jag lever! Var tvungen att sova ut i morse eftersom jag har
haft migränkänningar, samt att jag var dundertrött. Idag har jag dessutom spenderat tid
till att åka in till stan och lämna mitt första utkast på min b-uppsats och lämnat in min
momsdeklaration (jag momsdeklarerar varje månad). Just nu håller jag på att diska
och ska snart göra middag. Ikväll måste jag fortsätta röja här hemma, gå ut med hunden
och mejla lite projektinfo. Har dessutom 10-15 mejl att svara på.


Jag planerar ett ganska grymt inlägg dessutom. Hoppas att ni kommer tycka om det
när det väl dyker upp! Ha det bra!


Förresten. Tipsa mig om bra och roliga bloggar från tjejer i 20-års åldern så blir jag glad!

Kommentarer
Petra

det är rätt kul för du börjar typ varje inlägg med att du har en anledning till varför du ligger kvar i sängen så länge varje morgon ;)

2011-05-12 @ 18:29:30
URL: http://tvtown.blogg.se/
fotograf ottilia lindell

Haha, måste hålla med ovanstående kommentar! :DD Du vet att det inte är så hemskt att inte vara morgonmänniska va? :)

2011-05-12 @ 19:01:18
URL: http://lindellottilia.se
fotograf ottilia lindell

Jag menar, det är fullt okej att vara den som behöver sova ut på morgonen :D

2011-05-12 @ 19:02:00
URL: http://lindellottilia.se
warnmark -foto & hälsa

Sv; Jag åker till Spanien den 10 juni och där stannar jag sedan i 14 dagar. Ska bli heeelt underbart efter ett jobbigt år :). Sen har jag nog ingenting mer planerat. Eller jo, en trip till Falsterbo måste det ju bli :). Och kanske en Stockholmtrip :)



Hur ser din sommar ut?

2011-05-12 @ 19:44:16
URL: http://warnmark.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0