slide show

När man har mycket att göra...

2011-03-22 @ 13:24:07
Länka det här inlägget Livet   (1)


Inför varje månad måste jag kolla mitt schema och skapa ett schema. Min skola har underlättat för mig genom att jag kan ladda ner vårt schema direkt till ical, men jag lägger också även in mina jobbdagar. Just nu har jag bara lagt in de dagar jag vill eller kan jobba och väntar på svar från min chef om när jag ska jobba under april. På sista tiden har jag även lärt mig att lägga in andra saker, som inte enbart har med jobb eller skola att göra. Fast för det första har jag börjat lägga in dagarna jag måste plugga på. För annars är jag riktigt usel på att göra det. Men jag måste till och med ibland lägga in när jag ska vara ledig. För april månad ser dem dagarna ut med att "Tobbe är här", för jag tänker inte jobba varje dag som han är här... så dem dagarna som det enbart står "Tobbe är här" tänker jag vara helt ledig. Och om inte så tänker jag bara jobba med mitt företag.

Men som jag har sagt förut försöker jag strukturera upp mitt liv. Det här är mitt sätt att göra det på. Och nu får ni även en inblick i vad jag gör och så. Men jag behöver verkligen en semester...



... men nu återgår jag till mitt tentapluggande!

Kommentarer
Eleonore

Vilket fulltecknat schema du har då! Men kul när det händer lite :D

Ja prova kakorna du, de är otroligt smarriga!

2011-03-29 @ 11:29:18
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0