slide show

Väntan

2011-01-26 @ 14:38:17
Länka det här inlägget Livet   (5)
Hej på er. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min föreläsning ska börja, dvs om 33 minuter. Egentligen föregår det en just nu, men den var allmän och egentligen jätteintressant, men jag kände inte att jag hade tid med den. Jag försökte gå upp vid nio, men kom upp vid tio (det är bra för att vara mig) och var tvungen att fixa lite saker innan jag kom iväg. När jag väl var iväg åkte jag till Canon och lämnade min kamera. Det kommer kosta 5-6000 kronor. Jag är inte glad. Men det får vara så. Sedan var jag på väg igen - för att hämta mina skor och lämna lite grejer åt en kompis. Så nu är jag här, på skolan. Ganska ensam. Och väntar och väntar.

Apropå ingenting, jag vill verkligen ha en bild i varje inlägg. Men hur stor är chansen att jag har bra bilder på min dator? jag har mitt fotoarkiv på min hårddisk, som självklart ligger hemma.. Men jag hittade bilden nedan. En gammal bild som jag skulle gissa är från 2008. Kanske 2007. Min kompis tog den med sin mobilkamera (men jag snodde den från min bilddagbok en gång i tiden, därav vattenstämpeln..). Jag älskar den.



Kommentarer
Petra

Haha gillar att du är så tidig ändå! Varför smsar vi inte just nu? eller du är ju på föreläsning. :(

2011-01-26 @ 16:41:47
URL: http://tvtown.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, i det här fallet sa de att just D3100 är bättre för nybörjare - varför fattade jag inte, för tydligen ska det finnas samma funktioner som på övriga kameror. Men jag ska få testa en vecka innan jag bestämmer mig :)



ja, men det är ju så - för medmänniskor är det ju viktigare att vara rättvisemärkt! Men ekologisk mat är bra ur andra synvinklar, typ biologisk mångfald, giftfritt och mindre klimatpåverkan helt enkelt :)



jag ser inte vattenstämpeln på bilden :O

2011-01-26 @ 16:49:18
URL: http://lorissalovebomb.se
andrea

sv: det är för att jag har så många kategorier :) och länkar! vet inte heller hur man centrerar den... eller, har aldrig provat :)

2011-01-26 @ 17:24:20
URL: http://dreeea.blogg.se/
Malin

Svar; Okej :D

Haha, jaa! ;) Så gjorde jag i alla fall! :)

2011-01-26 @ 18:50:01
URL: http://morephotos.blogg.se/
amanda is

sv: härligt, helt okej! :)

2011-01-26 @ 20:03:20
URL: http://ggeek.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0