slide show

Vilken ska jag köpa?

2011-04-03 @ 20:40:11
Länka det här inlägget Livet   (6)
Liberty London säger den ena. Den andra ABChic Slim Case. Den tredje "välj Thinktanks!". Mitt sleeve till min laptop är sönder och jag känner att jag likväl kan köpa på mig ett nytt, innan det går sönder mer och det blir oanvändbart. Jag har fastnat för två olika. Och nu behöver jag lite råd om vilken jag ska köpa!


London Liberty
Är jättesnygg i svart och blått med. Till skillnad från min nuvarande sleeve får man
plats med mer än bara datorn i den här. Vilket är superbra för det innebär att jag
inte måste ta med väskan till skolan, utan kan köra enbart den här.
Pris 1090:-


ABChic Slim Case
Tycker att även den här är snygg och väldigt funktionell. Jag reser ju mycket.
Men det hindrar mig inte från att välja Liberty London, eftersom jag alltid har en till
väska med mig. Men den här är snygg och funktionell. Samma sak här; behöver
inte en extra väska till skolan i alla fall!
Pris 929:-




Vilken skulle du köpt?

Kommentarer
tasha

<3

2011-04-03 @ 21:33:27
URL: http://ellohell.blogg.se/
Clara

sv: ja visst är han:D!

2011-04-03 @ 22:41:09
URL: http://ckklara.blogg.se/
T O M I K O

Sv: Googlar du på "javascript bildspel", så hittar du säkert något! ^^

2011-04-04 @ 07:19:37
URL: http://tomikos.blogg.se/
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack så mkt! :)

2011-04-04 @ 09:17:08
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Fotograf Hannah - Driver eget företag

Svar: Ja, så är det! :)

2011-04-04 @ 09:46:12
URL: http://hannahsfoto.blogg.se/
fotograf ottilia lindell

Den översta är snyggast, men den understa är mest praktisk... Svårt beslut!



Svar. Oj! Jag har åkt av en gång på ridskola och det var när jag var sex år, så efter det tog jag ett uppehåll på lika många år ;)



ja, det är inte lätt och få jobb idag minsann. men det kommer ju synas på ditt cv att du är driftig, eget företag, studerande och jobb på studion då och då! ;)



ja, canon är alltid canon! dessutom är det ju ur deras L-serie om jag inte missminner mig helt nu, och jag har väldigt bra erfarenhet av den serien, haha! Dock bara plåtat med 70-200mm ur L-serien, but I like!



det låter ju najs! körkort i stockholm låter väl inte helt enkelt om man jämför med halmstad, men med lite envishet och vilja så ;)

2011-04-04 @ 09:47:08
URL: http://lindellottilia.se

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0