slide show

Kladdkaka

2011-04-20 @ 19:23:23
Länka det här inlägget Livet   (2)
Känns som om jag har varit lite off.. men men!
I måndags tog jag en fika med Rebecka innan jobbet.. vilket slutade med kladdkaka på en uteservering
i Gamla Stan och därefter en promenad förbi slottet, mot Kungsträdgården och till slutstationen Östermalm.
Jag älskar verkligen Stockholm vid våren och sommaren, och jag känner mig på så vis fortfarande lite som
en turist.. jag njuter fortfarande av fint väder och den vackra staden och drar mig mot turitstställen...


Aja. Nu ska jag svara på lite mejl och sedan ska jag och Tobbe ut med Chilli på en promenad..!

Kommentarer
Petra

åh gott! inte ätit kladdkaka på huuur länge som helst. jag borde sluta med att försöka vara nyttig

2011-04-20 @ 19:46:13
URL: http://tvtown.blogg.se/
Eleonore

Åh det där såg ju otroligt gott ut, är det någon glasyr på? :)

Ja men då är det ju ett perfekt uppdrag för dig om du gillar att inspirera folk. Kommer ni åka runt och föreläsa? :)

2011-04-21 @ 11:03:36
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0