slide show

fin dag

2011-04-21 @ 16:30:13
Länka det här inlägget Livet   (4)
Idag sov jag lääänge! Men gud vad skönt det var. Tobbes planer på att gå upp och springa runt 8-tiden gick
i kras för han var lika trött som jag, och för ovanlighetens skull var jag den som gick upp först.
Vi var uppe länge igår eftersom vi satt hemma hos mamma till åtminstone 23:30 och spelade UNO...
Vädret har idag också varit riktigt toppen och jag har haft en sådan där utomlands-känsla! Jag av alla
människor åt faktiskt frukost! En väldigt god sådan - baguette med rostbiff och ost. Mums. Åt en sådan
macka precis nu med.


Jag har dessutom köpt ett par nya Kawasaki-skor!
De ser ut så här:
bildkälla

Kommentarer
Alexandra

Svar: Stämmer :) SM i ungdomsföretagande!

2011-04-21 @ 17:45:06
URL: http://followuf.blogg.se/
Emma

snygg färg på skorna :)

2011-04-22 @ 14:56:38
URL: http://ericsons.blogg.se/
warnmark -foto & hälsa

Sv; Haha jag tror inte att du har svarat på den ;D



Jo men jag håller med. Vissa är väldigt skeptiska och andra är riktigt goa. Men de är väl bara rädda för konkurrensen ;)

2011-04-22 @ 19:52:48
URL: http://warnmark.blogg.se/
Petra

hur mkt kostar såna skor då? ;D funderar på att köpa ett par jag med kanske!!

2011-04-23 @ 11:20:44
URL: http://tvtown.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0