slide show

Du skär skär som i laser o jag har inget vettigt försvar

2011-05-26 @ 02:26:27
Länka det här inlägget Livet   (2)

Den här låten har varit en av mina favoriter av Lasse Lindh.
Sommaren innan jag började gymnasiet lyssnade jag oerhört mycket på honom,
jag hade en riktig Lasse-sommar. Jag saknar det, och honom.

Jag kan inte riktigt förklara det. Men jag är helt kär i Lasses musik.
Det känns som om han då och då talar rakt ut ur mitt hjärta, utan att gräva
alldeles för långt ner och leta efter dem perfekta mörka orden som Kent gör.
Nej, han vill bara förmedla stundens ångest på ett enkelt och komplicerat sätt
på samma gång, på ett bra vis.

Jag tycker Lasse Lindh ska komma hem från Korea nu, och göra spelningar här i Sverige
och förgylla mitt hjärta. Eller komma och spela i mitt kök för bara mig.

Någon mer som gillar Lasse?

Kommentarer
Elins blogg - Vackra ord av kärlek. SMYCKESTÄVLING!

Du var en av de förra tävlingsdeltagarna!



Vill bara berätta att en ny tävling är uppe om du vill pröva din tur i den!



Var med och tävla! Inga länktvång! :)



http://eeeelins.blogg.se/2011/may/vin-ett-superfint-fjaderorhange.html#comment

2011-05-26 @ 15:02:33
URL: http://eeeelins.blogg.se/
ANTON - målet att bli fotograf

jaha okej, roligt att höra! :D

2011-05-27 @ 22:19:01
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0