slide show

Vampire Diaries

2011-03-20 @ 23:17:34
Länka det här inlägget Livet   (6)
Åh. Jag har varit en usel bloggerska hela året men med lite få uppdateringar börjar mina läsare vakna till liv. Vad roligt! Och tack! Idag har jag jobbat, och jag är inte så sugen på långa inlägg och så. Så nu ska jag fortsätta med det jag började med när jag kom hem; se vampire Diaries.



Jag och Petra smsar (eller twittrar)varandra typ dagligen om allt möjligt. Numera Libyen, ibland Japan, för hennes
del lite skidskydde och alla de töntiga skidsporterna... men oftast om serier. Mycket Vampire Diaries.
Vi har en liten grej. Hon vill att Elena och Damon ska bli ihop, medan jag tycker att Elena ska vara
kvar med Stefan. Stefan är snygg, och jag gillar karaktärens personlighet. Men Stefan är ju
ganska rockstar-sexig, lite oemotståndlig för mig faktiskt. Plus att han blir himla söt i säsong två.

Men vem är egentligen snyggast? Stefan eller Damon?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Petra

du kommer sakna mina sms om skidor jag lovar ;)



Okej jag kan faktiskt erkänna att Stefan och Elena är väldigt söta och passar bra ihop. MEN jag tycker att Stefan är väldigt tråkig med Elena och dom gångerna han har umgåtts med te.x Caroline så har han varit charmigare, roligare och mer sig själv. Och Damon blir ju så himla gullig med Elena och dom två har mer kemi ;) Men i slutändan kan det väl få bli Stefan och Elena. Allt jag ber om är att hon erkänner att hon har känslor för Damon så är jag nöööjd!



Jag älskar hur man verkligen går in för att diskutera serier.

2011-03-20 @ 23:22:41
URL: http://tvtown.blogg.se/
Caroline

Jo, det håller jag verkligen med dig om. Om du mailar mig så kan jag maila dig en bild på den vita klockan iaf. Så kan du se lite bättre, annars får man helt enkelt chansa. :) Vi har några stycken kvar. Så det är ingen fara.

2011-03-21 @ 08:40:27
URL: http://carromeller.blogg.se/
Karin

Nej, aldrig hört det bandet. Men med tanke på att min hund heter Caiser så borde jag ju verkligen kolla in dem :-)

2011-03-21 @ 08:44:40
URL: http://tonsa.blogspot.com
Anna

Åh, det är så svårt att förklara hur jag fått in det typsnittet i rubriken. Det är inte svårt att göra, men låter så rörigt när jag ska förklara. Jag tror jag skulle behöva använda bilder för att det inte ska bli så rörigt... tänkte att jag kan lägga upp en inlägg om det? Så blir det inte så rörigt. hur låter det? Kram!

2011-03-21 @ 10:12:08
URL: http://madeinjapan.nu
Emma says style, love & rock and roll.

tack vad glad jag blir. Jag har inte fastnat för vampire diaries riktigt, men har sett några avsnitt. Skulle nog gå på han som är lite elakare ändå, varför vet jag inte.

2011-03-21 @ 10:40:31
URL: http://emmasays.se
helena

nej jag har inte fotat något sen kulturkalaset tråkigt nog. Rockcity dom jag fotade för innan slutade med sin hemsida eller nåt, vet inte riktigt vad som hände. Sen lovade festivalinfo att jag skulle få fota för dom men efter ett tag slutade dom bara höra av sig. Så jag har haft lite otur.

Tack mailadressen, har skickat iväg ett mail så vi får se hur det går :)



Kul att du har börjat blogg igen :)

2011-03-21 @ 12:15:03
URL: http://helenaberg.blogg.serg.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0