slide show

Fat lip

2011-03-21 @ 16:56:09
Länka det här inlägget Livet   (6)
Walla walla. Just nu ligger jag i soffan och tar en paus från mitt pluggande genom att kolla lite på tv, och ja hänga lite vid datorn. Idag är min underläpp jättesvullen. Jag vet inte ens varför men jag känner inte för att ha mina metall-pinnar och ringar igenom. Det gör för ont. Den är liksom lika svullen som när jag piercade mig, det vill säga för tre år sedan (se bilden, den är 3 år gammal). Jag får dock fina läppar när underläppen är svullen, men överläppen försvinner ju lite haha.


Okej jag är tråkig idag. Jag önskar att jag hade lite bilder och visa men just nu har jag inte det. Eller jo, ridsportsbilder men jag har inte kollat igenom dem ordentligt än. Men appropå Libyen. Nu diskuteras det om Sverige ska skicka JAS, dvs våra egna stridsplan. Majoriteten av partierna säger ja, men Sverigedemokraterna säger Nej och att dem hellre lägger pengarna på hundratusentals flyktingar. Sen när bryr dem sig om människor?

Kommentarer
nathalie

sv; haha ja men eller hur, perfekt !

2011-03-21 @ 18:24:42
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se
fotograf ottilia lindell

Åhhh! Kissieläppar ;) Haha! Konstigt dock...



Svar.

Ja, rutiner är bra. Måste också försöka få några vettiga rutiner i mitt liv nu, blivit knepigt med jobbet jag har och så. Men nu ska jag upp åtta varje morgon och gå en promenad.



Ja, men du tar ju ditt extrajobb inom företaget så det är ju inte så konstigt att du behöver ta ut lön någon gång.

Hur går det med din 5D mark II, blir det någon gång snart?



Ja, precis, jag har alltid med mig en lista med punkter så att jag inte missar något, men känner ändå att jag pratar rätt fritt.



Jo, förstår att du är otålig. Det är inte alltid roligt att vara tvungen att plugga istället för att tjäna pengar. Men å andra sidan kan du tjäna en del och få bättre jobb sen.



Absolut intresserad, återkom med mer information sen, för jag hängde inte med till hundra procent i dagsläget, haha.



åååååh! hoppas du hittar någon medryttarhäst! så mysigt!



ja, jag ska nog upp i slutet på april, början på maj någon gång. Sovplats löser sig alltid, men om du känner för en inneboende tackar jag såklart inte nej. Men i vilket fall som så måste vi ses! :)

2011-03-21 @ 19:34:42
URL: http://lindellottilia.se
MK*

Åh saknar min piercing :(



sv: Tack :D

2011-03-21 @ 19:35:24
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Anna

ja men precis :} det är skönt att alla kan se typsnittet. ska styra upp sådant inlägg!

2011-03-21 @ 20:32:31
URL: http://madeinjapan.nu
Petra

sv: vilken brud? I NCIS: Los Angeles? Dom andra två ljusa killarna är snygga! kanske inte bästa bilden ;) Du borde kolla på detta! Bättre än CSI :)



Vi borde göra en seriös analys med hela the vampire diaires. asså typ analysera karaktärer med hjälp av psykologi, typ försvarsmekanismer och sånt. det hade varit fett kul. Sånt borde lärare låta en göra ;)

2011-03-21 @ 23:06:14
URL: http://tvtown.blogg.se/
MK*

sv: I sidan av läppen : ) ett guldsmycke (http://victoryintro.blogg.se/2009/june/victoryintro-meets-hotissue.html#comment) Här kan du se hehe.

2011-03-22 @ 07:29:07
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0