slide show

My heart is under arrest again

2011-06-23 @ 12:59:49
Länka det här inlägget Livet   (2)
Igår var jag på älskade Foo Fighters! Jag har velat se dem i typ sex år, och hela
tre gånger har jag missat deras besök i Sverige. Men nu äntligen fick jag se dem!
Man kan inte säga annat än att Foo Fighters är ett av världens bästa liveband.
Det var lite tråkigt att scenen var så hög, och att fastän man nästan stod vid
räcket kändes avståndet mellan band och publik stort. Men det var sinnesjukt
grymt. Jag är helt kär i Dave Grohl.


Jag har varit dålig på att lyssna på deras senaste album, och sen är jag inte
jätteförtjust i deras äldre låtar (som Monkeywrench). De funkar, men det
är inte deras bästa. Jag började lyssna när de kom med albumet In your honor,
vilket jag tycker är ett av de bästa. Aja. Jag fick åtminstone höra några av
min favoriter; Cold day in the sun, Best of you, Everlong, Hero, Skin and Bones..

Kommentarer
tobias

allsången under best of you var ju helt sinnes

2011-06-25 @ 00:20:05
URL: http://aloof.webblogg.se/
tobias

allsången under best of you var ju helt sinnes

2011-06-25 @ 00:21:17
URL: http://aloof.webblogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0