slide show

Packar

2011-07-04 @ 10:51:07
Länka det här inlägget Livet   (0)
En resväska är uppslagen på min säng och har börjat fyllas på.
I morgon reser jag till Malmö.

Jag kan inte minnas att jag har varit i Malmö, men jag tror att jag har varit det
någon gång när jag var väldigt liten. Så egentligen kan man väl säga att jag är nollställd.
br>
Jag har aldrig varit där. Heller har jag inte varit på Falsterbo Horse Show förut.
Det är dit jag ska, ackrediterad med fotopass för mitt projekt.
Det ska bli awesome!
br>
Jag vet att jag uppdaterar dåligt just nu.
Jag jobbar mycket och behöver emellanåt hämta upp energi.
Jag blir aktiv snart igen!

Kommentarer

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0