slide show

caligula väntar nog ändå

2011-07-10 @ 18:18:05
Länka det här inlägget Livet   (2)

Nu är jag hemma! Jag kom egentligen hem igår, men nåja. Så fort jag kom hem bestämde jag och mamma
oss för att vi skulle ut och motionera den nya bilen vi har köpt gemensamt (så ja, jag har bil men saknar
körtkort). Så efter att ha fått i mig lite mat stack jag till mamma och så tog vi med både bilen och hunden
på en liten runda. Först åkte vi ner till Huvudsta där vi bodde förut, och sen en liten sväng inom Hagaparken.
Väldigt mysigt!

Idag vaknade jag upp lagom trött och har inte gjort särskilt mycket alls. Jag och mamma åkte och
storhandlade och nu har jag hela frysen full av kött. Så nu ska jag nog ta och göra något vettigt
- städa lite här hemma så att jag kommer kunna leva här de närmaste dagarna.


Kommentarer
Ottilia

Svar: nej, jag valde att köra med egen utrustning, enklast så eftersom jag kan min egeb utrustning och den var bättre. Bättre också eftersom jag redan kan min utrustning :)

2011-07-10 @ 18:46:57
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
j s - f o t o

Snälla hjälp mig vinna min första fototävling! :)

Skriv en kommentar att du röstat så får du en länk.



http://jsfoto.blogg.se/2011/july/fototavling-photobox.html#comment

2011-07-20 @ 10:50:48
URL: http://jsfoto.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0