slide show

snygga bilder me likes

2011-02-05 @ 23:25:03
Länka det här inlägget Foto   (2)

Om det finns något vi fotografer älskar är när vi överträffar oss själva, eller när vi upptäcker något magiskt med en bild och blir stolta över våra egna verk. Jag hade en helt vanlig dag på jobbet, förutom att jag var helt upplåst så att jag såg gravid ut, och tog in kund efter kund efter kund. Så tog jag mig an paret Martin och Ida, som inte skiljde sig särskilt från andra kunder. En helt vanlig dag på jobbet.


Varje dag tar man bilder som man tycker är svinsnygga, men det är inte alltid man orkar ta sig igenom processen att be kunder skriva på papper så att man kan ta med bilderna hem och själv lägga upp dem på sin hemsida, eller blogg (som är som en slags portfolio för mig). Men efter min fotosession med Martin och Ida och gjorde en återblick över bilderna kände jag att jag inte bara kunde låta den här gå. Den kanske inte är jättespeciell för en publik, men för mig är den det. Jag tycker Martin ser ut som en ung Johnny Cash och bilden påminner på något vis om en gammal Idol-bild. Jag älskar den.



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: ja det har jag :) Nu försöker jag hitta var jag ändrar tillbaka skärpedjupet, haha, jag vet inte hur jag gjorde det kort, nu vill jag ha det långt igen.

2011-02-06 @ 13:31:37
URL: http://lorissalovebomb.se
Petra

fina bilder :D

2011-02-06 @ 15:03:12
URL: http://tvtown.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0