slide show

Runsten

2011-04-27 @ 23:12:08
Länka det här inlägget Livet   (3)
Jag har spenderat kvällen med Fredrik och hans häst Tirran ute i Runsten, vilket är en klubb som har allt
det där jag själv alltid har drömt om i hästväg. Åh vad underbart det var där. Skaffar jag häst vill jag med
ha min där, oavsett vad det kostar. I alla fall så pratade vi lite om mitt projekt. Fredrik kommer nämligen
hjälpa till en hel del och särskilt med marknadsföring och annat kul. Det ska bli roligt och det känns som om
det kommer gå bra.


Även jag tog en ridur på Tirran. Fastän jag inte hittade mina ridskor så satte jag upp med mina slitna
Kawasaki-skor. I galoppen bestämde jag mig för att ta bort stigbyglarna, som var för långa, för jag kom
inte ner i sadeln och skuttade bara runt. Men jag överskattade min balans och for nästan av. Men det var trevligt ändå. Riktigt kul att sitta upp igen!

Kommentarer
Karin

Vad fin Tirran är :-) och härliga omgivningar!

2011-04-28 @ 10:38:45
URL: http://tonsa.blogspot.com
Tuva - hästgalne

Fin bild! :D Håller du på med hästar/Rider?



Sv: Jo precis, det var så jag tänkte. Verkar ju inte jättebekvämt att ha på sig?

2011-05-01 @ 11:54:16
URL: http://tuvat.blogg.se/
Fredrik

Vilken otrolig charmerande bild på mig ;)

2011-05-01 @ 22:16:20
URL: http://blogg.starck.nu/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0