slide show

halvtaskig dag

2011-04-29 @ 20:16:14
Länka det här inlägget Livet   (3)
Usch usch usch vad jag är trött! Har legat här i soffan i snart två timmar och det är ett under att jag
inte har lyckats somna ska jag säga. Har över huvudet taget varit svintrött sedan i morse men tvingade mig
själv upp eftersom jag skulle se det nya Vampire Diaries-avsnittet. Ironiskt nog trodde jag verkligen att jag skulle
hinna se det före Petra, eftersom hon började jobba mycket tidigare än mig. Men den jäveln är så tävlingsinriktad
att hon lyckades vakna till vid fem inatt så ja, hon hann se det långt före mig!

Aja. Jag jobbade en halvdag på studion idag och har överlag inte haft den bästa arbetsdagen. Nu har jag
ont i ryggen och är bitter och inte alls rolig. Dessutom fryser jag så jag går runt i mina tjocka strumpor och
tjocka tröjor... Jag funderar på att ta en dusch och trycka på reboot...

För övrigt. Bilden föreställer dagens goda middag; pasta bolognese och jag har det
bästa receptet ever! Mums vad det är gott.

Kommentarer
Petra

Asså det var ju verkligen läskigt att jag vakna! Det måste ha varit mitt undermedvetna som spökade. Innerst inne vill jag vakna halv fem och titta på vd. Hoppas det händer nästa vecka också!

2011-04-29 @ 20:20:18
URL: http://tvtown.blogg.se/
fotograf ottilia lindell

Ja :) Jag har skype, sök på ottilia lindell så ska du nog hitta mig. Men jag ska typ sova nu, ska upp innan sex imorgonbitti och jobba... iiiiiinte van att gå upp innan sex flera dagar i rad ;P haha

2011-04-29 @ 21:38:58
URL: http://lindellottilia.se
Tove

Sv: Ja det är jätte mysigt :D

2011-04-29 @ 23:02:12
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0