slide show

Ambassadör!

2011-04-14 @ 13:34:58
Länka det här inlägget Livet   (6)
Igår fick jag ett mejl om att jag tillsammans med 918 andra kvinnor har
blivit utvald som ambassadör för kvinnors företagande!
Jag kan säga att jag nästan hade glömt bort att jag ens hade sökt, jag minns
inte alls hur jag kom in på hemsidan där jag ansökte.. men men! Jag tycker
att det kommer bli otroligt roligt!


Under åren 2011 och 2012 kommer jag totalt utföra 7 uppdrag... vilket kan vara
att prata inför en skolklass, vara mentor, studiebesök och dylikt.
Jag kommer också få träffa andra kvinnliga företagare och dela erfarenheter
och kunskaper med dem. Det ska bli så roligt!


Visste ni...

...att 75% av alla företagare är män?

...att jag har växt upp i en småföretagar familj?
Min pappa var delägare av ett hyvleri och min mamma är föreläsare.

...att jag har velat ha företag sedan jag var liten?
Jag brukade leka företag med mina kompisar, som nog inte
riktigt förstod grejen. Jag var nog väldigt lillgammal på det viset,
jag har alltid vetat vad jag vill och satsade alltid högt på det.
Jag ville egentligen starta mitt företag innan jag var 18,
men det blev inte förrän hösten 2010, då jag var 19 år.

Kommentarer
Josefin

Vad kul, grattis!! :)

2011-04-14 @ 22:06:25
URL: http://josefinb.blogg.se/
Karin

Sv; Åh så glad jag blev att du kommenterade :). Du är en av dem jag la märke till lite extra på GHS och jag såg att du pratade med Pelle och många andra. Väldigt roligt att vi båda har lärt oss mycket av honom för övrigt :)

Har suttit och bläddrat igenom din blogg och kollat på dina bilder och måste säga att jag blir verkligen inspirerad!

2011-04-15 @ 08:50:45
URL: http://warnmark.blogg.se/
Eleonore

Så roligt att du blivit utvald till ambasdadör, stort grattis! Det kommer passa dig jättebra tror jag :)

Det låter som du har fått bra värderingar och bra material till ditt uppdrag nu med!

Haha ja blekfis står ja gärna över att vara :P

2011-04-15 @ 08:56:35
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Petra

fult att vi inte pratat om detta. du får berätta mer på sms eller skype sen! heeheeheh

2011-04-15 @ 15:03:24
URL: http://tvtown.blogg.se/
amelie

Grattis! Gud så kul!

2011-04-16 @ 10:30:00
URL: http://amelieapartment.tk
Caroline

Åh, va roligt! Grattis!

2011-04-16 @ 12:17:35
URL: http://carromeller.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0