slide show

Shoppat!

2011-03-31 @ 20:10:23
Länka det här inlägget Livet   (5)

Igår pratade jag om inspiration, och hur Ulf Nilsson inspirerade mig. Men jag berättade inte hur mycket jag älskade att skriva när jag var liten. Det kanske är ganska självklart i och för sig. Men jag har nog aldrig berättat att jag älskade att vara inne i bokhandlar och kolla på kontorsmaterial, men för det mesta block. Jag älskar block. Jag köper dem jämt. Man har alltid användning sig för ett block och en penna! Som journalistik-elev, frilansande och projektledare har man alltid användning sig av det. Och just nu vet jag inte vart alla mina block har tagit vägen. Så jag tog mig till Akademibokhandeln efter skolan och shoppade på mig lite olika saker.


White Lines-block 39:-/st Svart mapp m.block 149:- Penna 29:-
Mini post-its 29:- Det rosa "journalistblocket" 49:- Magneter 25:-

Kommentarer
Petra

va fint det var! iihihih

2011-03-31 @ 20:16:24
URL: http://tvtown.blogg.se/
Moi

Nu är det DU som inspirerar MIG!

2011-03-31 @ 21:10:03
Eleonore

Vilka fina grejer, det blir så mycket roligare att göra saker när det är fint!

Jaha då är jag med, skönt att kursen är slut då! Ska du plugga vidare sen eller jobba? :)

2011-04-01 @ 14:27:20
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Amanda

Jag är exakt som du! Älskar att köpa massa olika block osv. det sätter liv på min fantasi ;)

2011-04-01 @ 15:12:25
URL: http://amandafoton.blogg.se/
college essay

Den som aldrig har sökt eller vänskap eller kärlek tusen gånger sämre än de som hade förlorat dem båda. Så var inte lat för att leta efter


Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0