slide show

Sthlmschill

2011-06-01 @ 18:22:29
Länka det här inlägget Foto   (5)

Idag har jag varit inne i stan och gjort lite olika ärenden. Till en början åkte jag till Zinkensdamm och
hämtade ut ytterligare bilder hos Crimson för att ta med till Biskops-Arnö. Bilderna kom egentligen i
måndags men jag var inte nöjd med redigeringen på alla, så jag tog på mig att redigera om några,
framkalla och se vilka jag väljer. När jag ändå var på Zinkensdamm gick jag inom Beyond Retro och
köpte en turban (se bilden ovan)..

Jag passade även på att chilla runt i stan och sätta mig på mitt favorit glasscafé i Gamla Stan.
Jag åt en belgisk våffla med mjukglass och chokladsås. Mums!
En runda bort mot slottet och Drottninggatan senare stod jag i kö inne på Bengans och köpte
två vinyler; Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg och The Clash - London Calling.
Två klassiker. 199:-/styck. Så grymt!


Det bästa av allt var också att jag fixade ett mobilt bredband. Me likes!

Kommentarer
Tess

Super fräck bild :)

2011-06-01 @ 20:13:18
URL: http://capturedfotoandmedia.se
Petra

haha, ska kalla dig för terrorist när jag kommer upp!

2011-06-01 @ 20:37:43
URL: http://tvtown.se
Nathalie

snygg bild!

2011-06-02 @ 18:04:36
URL: http://liborius.blogg.se/
Jennifer

Sjukt fin bild!! :)

2011-06-11 @ 15:04:47
URL: http://barajennan.blogg.se/
Anonym

Hej! Har tittat på dina bilder här på bloggen och undrar om inte jag skulle kunna få intervjua dig, angående om att ta kort, till mitt PA?

Hör gärna av dig genom min mail om du är intresserad!

2012-03-19 @ 14:41:25

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0