slide show

Packa!

2011-02-12 @ 19:45:39
Länka det här inlägget Livet   (1)
Här är den supersega bloggaren igen...! Men vet ni vad? Jag tror att nästa vecka kommer bli svinrolig för er bloggläsare. Jag hoppas jag kommer få tid att uppdatera så mycket som jag vill. Imorgon åker jag nämligen till Göteborg! Där kommer jag vara i två hela veckor.

Visst måste jag plugga en del, och jag kommer umgås med mina vänner från gymnasiet, även med min pojkvän, jag kommer laga mat med Petra - kanske blir en videoblogg who knows? - förhoppningsvis plåta Göteborg Horse Show, besöka Göteborgsposten... Dessutom har jag två plåtningar inplanerade. Ska bli skönt att komma iväg lite hemifrån, samtidigt som jag har helvetes mycket att plugga. Men det löser sig. Sådant fixar sig alltid, på något vis. Med andra ord ska jag packa nu. Med mig ska jag ha;


Most important - datorn & hårddisken
More important - kamerautrustningen
Really important - deklarationerna. och kvitton. Som jag måste fixa med.
Kläder
Smink.
Badlakan
Hårvårdsprodukter
Handväskan. Plånboken. Mobilen. Laddaren.
Räkningar och alla möjliga viktiga papper!

that's it. Tror jag.



Kommentarer
Petra

träffa mig kommer bli roligast! kikade in på din hemsida nu. snyyyyggt!

2011-02-12 @ 23:42:13
URL: http://tvtown.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0