slide show

Go:teborg

2011-02-07 @ 00:59:43
Länka det här inlägget Livet   (7)
Äntligen har det beställts tågbiljetter mot Göteborg! Trots obligatorisk närvaro i skolan kommer jag bege mig mot Göteborg och Kungsbacka på söndag. Jag åker ner med min mamma, och vår hund, och vi åker dit av lite olika anledningar. Även om jag självklart hade velat åka dit enbart för att träffa min gamla vänner så åker vi dit för att tömma vår lägenhet och så. Förhoppningsvis ska jag även plåta Göteborg Horse Show och göra lite porträtt och så när jag är nere. Just nu känns det som om jag måste göra upp ett schema över de två veckorna där. För det finns en del som vill träffa mig, och jag vet att det inte kommer vara superlätt eftersom jag har en del att göra själv. Så ja, ett schema borde ju vara bra..

Jag älskar Göteborg. Jag tycker att det är en av de mysigaste städerna i Sverige. Det är också en av de bästa städerna att bo i. Ibland vill jag flytta tillbaka, komma tillbaka till mina gamla klasskamrater och så. Men samtidigt är jag så fast i Stockholm - kär - och jag kan inte lämna det jag har här nu. Mina kollegor är dem bästa man kan ha, det skulle vara så oerhört tomt utan dem.



Kommentarer
Emmie

sv: Okej :) Jag har varit halvt död senaste två dagarna men nu är det bättre, därav sent svar ;) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-07 @ 10:51:38
URL: http://emmiev.blogg.se/
Petra

Jippey! Det är tur att vi bor grannar så vi har nära till varandra ;)

2011-02-07 @ 12:41:09
URL: http://tvtown.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

ja jag har hittat de grundläggande funktionerna nu. Nu ska jag bli awesome :D Hittills är kameran superbra :)

2011-02-07 @ 14:01:58
URL: http://lorissalovebomb.se
Linnea

sv: Lugnt bättre sent svar än ingent alls :) Hehe.. Okej ska kolla in hemsidan, men vad kul jag har hört talas om det innan, tror dem har ett på turning torso i Malmö om jag inte har helt fel för mig!! Jag har bott i Sthlm sen början av förra året så det är ett tag! Hur trivs du i sthlm??

2011-02-07 @ 14:12:50
URL: http://linnealujak.blogg.se/
Marcus Å

Men det är väl kul att plugga, eller har jag fel? :O

2011-02-07 @ 14:17:55
URL: http://slipsens.se
fotograf ottilia lindell

Svar: Ja, kursmötet gick bra! Håller min första kurs den 1 mars. :)



Förresten, jag beställde visitkort. Vet inte om du gjort någon design, men om du nu skulle hunnit göra det så vill jag gärna se den också. Skadar absolut inte att ha fler visitkort med olika design ;) Så kan man välja visitkort efter person, haha.



Jag plåtade Amanda idag inför kursen jag ska hålla (behövde lite exempelbilder), hon var riktigt duktig och det blev riktigt bra. :) Dyker nog upp några bilder på bloggen ikväll.



Hur går det med allt för dig?! :D

2011-02-07 @ 16:17:59
URL: http://lindellottilia.se
HANNA

nu är min dator tillbaka! så nu ska jag försöka att komma tillbaka :) allt bra med dig? :)

2011-02-07 @ 18:48:07
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0