slide show

Schema

2011-05-24 @ 13:48:22
Länka det här inlägget Livet   (4)
Många vet att jag älskar att sova på morgonen, och att lägga mig väldigt sent.
Jag älskar att kunna göra så. Man tänker "åh vilket bra liv jag har!!!" men jag
har bestämt mig för att ändra på det nu!
Jag kommer inte hinna klart med min b-uppsats inför morgondagen, och jag
har några kurser till att ta igen. Jag behöver fokusera om och kunna lägga mer
tid på det, även om jag jobbar och driver företag. Så jag har gjort ett dagsschema
som jag ska försöka följa till punkt och pricka! Detta ska jag försöka hålla mig till
de andra dagarna, när studierna väl är borta, också. Då byter jag ut studier mot
företaget. Som jag längtar tills det händer!


Och så ser ju mina dagar egentligen helt annorlunda ut. Men dem dagar jag bara
är hemma ska jag försöka leva så här. Idag går det dock inte särskilt bra. Jag
vaknade sent och jag har svaghetskänsla i kroppen, vilket är tecken på stress.
Så jag ska ta det lite lugnt ett tag och sen, när jag mår lite bättre (runt 16-17)
börjar jag plugga. Man måste ha en plan för allt!

Kommentarer
Catta

sv: tack så mycket !

Jag bara undrar när jag kollade igenom ditt schema, äter du inte middag ? :)

2011-05-24 @ 14:57:22
URL: http://stonedeaf.blogg.se/
Elins blogg - Vackra ord av kärlek. GOODIEBAGTÄVLING!

nemas :D

2011-05-24 @ 16:46:39
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Hedvig

SV: (Sorry för sent svar!) Visst är dem! Kaniner är för gulliga!



Vad cool header du har och väldigt fin blogg! :)

2011-05-24 @ 19:45:16
URL: http://heddaaaa.blogg.se/
Hedvig

SV: (Sorry för sent svar!) Visst är dem! Kaniner är för gulliga!



Vad cool header du har och väldigt fin blogg! :)

2011-05-24 @ 19:45:16
URL: http://heddaaaa.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0