slide show

Och vi satt på gräset som växte i takt med himlen...

2011-05-09 @ 18:30:25
Länka det här inlägget Livet   (2)
I morse var det segt att få upp mig. Men det är okej. Förr eller senare åkte jag in till stan för att inhämta material.
Det gjorde jag, och jag ska säga att det finns inget tråkigare än att kolla igenom tidningar i microfilms-format!
Eller.. det hade varit en sak om man skulle kolla hela tidningen men om man bara letar efter en särskild del,
som jag gör, så blir man fruktansvärt yr...
Efter några timmar började jag känna mig illamående, nästan spyfärdig, så jag bestämde mig för att gå och äta.
Det blev Max. Sedan var det inte så mycket tid över för jag hade en tanke på att åka hem och fixa mat innan
jag skulle åka iväg igen. Men jag åkte hem och satte mig på balkongen med datorn,
lyssnade på Håkan Hellström och pluggade vidare, skrev lite på rapporten det jag kan  och så.


Men nu ska jag i alla fall dra mig mot stan igen. UF-mässa är det som står på spel.
Det ska bli roligt. Och jag åker så fort jag kan för jag behöver komma i säng tidigt.
Imorgon ska jag nämligen kunna befinna mig i stan vid 8... suck!

Kommentarer
Cecilia

Hej! :) Japp det har jag :p Okey :) Mycket å göra ?

2011-05-09 @ 19:36:13
URL: http://tankarsomsprids.blogg.se/
warnmark -foto & hälsa

Sv; Åh, det låter ju inte logiskt någonstans... Ska bli väldigt intressant att se hur det utformar sig. Men när det gäller tävlingsfotograferingen står det ju i tr att när man anmäler sig till tävling så godkänner man också att bilder och namn publiceras på nätet.. Något sånt (har texten utskriven i min kameraväska om någon skulle ifrågasätta, haha).



Kul med UF mässa förresten. Gillar att se vad unga människor har för idéer :)

2011-05-09 @ 20:43:36
URL: http://warnmark.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0