slide show

Ny bloggdesign!

2011-05-17 @ 17:11:43
Länka det här inlägget Livet   (2)
Som ni ser har jag en helt ny bloggdesign. Jag har jobbat med den lite så där i smyg
så fort jag har haft tid. Nu när jag är sjuk har jag haft tid att fixa de sista bitarna.

Det som var viktigast för mig när jag bytte design var att få till en representativ header.
En header som representerar MIG. Och det tycker jag att jag verkligen har lyckats med.
Jag lyckades få ihop bildspelet!

Appropå teckensnittet i rubrikerna, kommer jag snart koda in så att alla kan se det på
sina datorer även om man inte har det installerat. Annars heter det Throw my hands up in the air


Om ni stöter på problem, som buggar och liknande, i med den nya designen
- vänligen kontakta mig så ska jag försöka fixa det så fort som möjligt!

Kommentarer
warnmark -foto & hälsa

Riktigt snygg! :)

2011-05-17 @ 18:40:04
URL: http://warnmark.blogg.se/
sofie

Snygg design! :D



Men skulle du kunna hjälpa mig, hur gör man för att få ett bildspel i headern? :)

2011-05-21 @ 12:27:47
URL: http://photobysofie.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0