slide show

Långpromenad

2011-05-09 @ 11:11:13
Länka det här inlägget Foto   (4)
En nackdel med att blogga på blogg.se är att dessa uppenbara problem som ständigt uppkommer, som de
själva inte ens alltid informerar om utan låter en märka allt själv. Jag skrev flera inlägg igår men inget av dem
dök någonsin upp, väldigt tråkigt tycker jag. Jag hoppas att eventuella kommentarer som har skrivits
kommer fram i alla fall, både mina och era!

I alla fall. Igår kväll var jag på en långpromenad med Chilli - min hund.
Hon går inte ut så mycket som hon behöver just nu eftersom mamma har hälsporreinflammation i båda
fötterna och har sedan tidigare redan ett skadat knä... vilket gör att hon inte kan komma ut så ofta. Så
när jag kom för att gå på långpromenad blev Chilli överlycklig och sprang bredvid (vilket inte är så ofta
hon gör det eftersom hon gärna lunkar på i sin egna lilla värld).
Jag tog med mig kameran ut - det är inte ofta den får följa med en helt vanlig dag..


Men nu ska jag dra mig bort mot KB. Ikväll ska jag iväg till Stockholmsmässan för SM - UF-företagande
där Tobbes lillebror tävlar. Ska bli roligt!
Kameran hänger nog med mestadels hela dagen, så bilder kommer!
Några av bilderna jag tog på promenaden

Kommentarer
sanna -saos.blogg.se

svar jaja det låter schysst. :)

jamen precis, jag tänker mig att typ... carljan granqvist köper en såndär våning eller nåt. HAHA.

2011-05-09 @ 12:31:31
URL: http://saos.blogg.se/
MALIN

hej! allt bra med dig idag? :)

2011-05-09 @ 12:38:21
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Roligt med spontana och härliga bilder!



Tack ska du ha :)

Så härligt att höra, allt är bra med mig också faktiskt!

2011-05-09 @ 12:43:12
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
MADDES

hehe tack tjejen, ibland tänker jag för mycket. Jag försöker njuta av lyckan och allt härligt så mycket det bara går :D

2011-05-09 @ 16:14:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0