slide show

Effektivt

2011-05-23 @ 21:40:22
Länka det här inlägget Livet   (1)
Åh idag har jag fått andas ut lite. Fastän jag vet att min b-uppsats kommer bli sen (eftersom jag inte planerade att bli sjuk osv) så andas jag ut för jag har äntligen gått igenom allt material, eller ja alla tidningar. Ett helt år av Sportbladet har jag gått igenom. Det vill säga 365 nummer! Och det har varit så oerhört tråkigt! Men idag såg jag ljuset i den lilla kalla källaren på KB. Nä  jag var på november insåg jag att "vafan nu är det inte mycket kvar!".
Fast jag är besviken över resultatet. Situationen var nämligen värre än vad jag trodde och för tillfället är jag trött på allt om Zlatan. För jag kan nästan lova till 98% att det inte fanns en enda tidning som Zlatan inte nämndes i.
Det känns väldigt sjukt. Då borde det heta Zlatanbladet. Mer om resultatet kommer ni få veta senare.


Jag har även varit effektiv och röjt ut lite i sovrummet här hemma. Tanken är att jag ska röja hela lägenheten så jag började med att kasta ut det mesta från sovrummet till vardagsrummet, och har passat på att möblera. Mest för att ge plats för min arbetsplats och det känns mycket bättre nu. Det känns som om jag äntligen kan röra på mig!

Kommentarer
Jennifer

jätte fin bild och så fint sovrummet blev! :)

2011-05-24 @ 06:56:10
URL: http://barajennan.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0