slide show

A creative mind.

2011-03-02 @ 23:48:04
Länka det här inlägget Livet   (7)
Jag är seg seg seg. För att vara ärlig. Jag åkte hem i måndags, vilket ja innebär att jag har befunnit mig i sthlm sedan dess. Men jag är ännu inte riktigt på benen med mitt liv här igen. Jag mådde nämligen illa hela måndagen och tisdagen, och har inte börjat känna mig någorlunda kry, frisk, normal, förrän idag. Och ändå tvekar jag lite om jag inte håller på att bli sjuk trots allt.

Dessutom. I söndags hade jag så ont i ryggen att jag spenderade bara 45 ynka minuter på Scandinavium. Syftet var att lämna tillbaka nyckeln till mitt skåp i pressrummet, och få mina 200 kr för dispositionen tillbaka, men det slutade med att jag även var med i en tävling i Skandias monter och vann. 5000 kronor. Till en idé. Och nu när jag har vunnit så måste jag ju sätta fart med idén så jag är upptagen i min kreativa värld. Vilket är bra på sitt vis men dåligt eftersom jag inte sätter mig in i allt annat som jag absolut borde sätta mig in i. Men den här idén, det här projektet, kommer bli så jävla roligt. Så jag håller tummarna med mig själv just nu. Och brainstormar idéer i mitt huvud för mig själv. Med andra ord är det inte så tyst där nu..


Imorgon ska jag till skolan, därefter blir det att skriva klart min hemtenta som jag lämnar in alldeles för sent..

Angelica A.

Kommentarer
Karin

Superbra foto!! Bland de coolare jag sett på hoppning!

2011-03-03 @ 08:33:53
URL: http://tonsa.blogspot.com
Becca

sv: okej.. Jag ska diskutera med min sambo hur de ser ut :) hihi!!

2011-03-03 @ 13:12:05
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Star Wings [Foto & Design]

Sv: Tack detsamma :)

2011-03-04 @ 15:02:33
URL: http://starwings.webblogg.se/
Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

Asså va, shiit! :D vad roligt! Grattis till vinsten! :)

För övrigt måste jag bara säga att jag är SÅ HIMLA AVIS PÅ DIG, skulle också vilja fota Göteborg Horse Show, Stockholm, Falsterbo m.m.

Hur gör man för att söka sånt ? Eller krävs det något speciellt ? :)



sv; man får vara seg! :) Men härligt att du haft det bra i gbg! :) Jag hade lov vecka 7, och det var helt okej! :D kram

2011-03-05 @ 09:38:13
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Mli

Tack o tack :)

2011-03-05 @ 12:29:02
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
fotograf ottilia lindell

Svar. Jag vet hur det är... Fullt opp här också! Vet inte hur jag hinner med mitt liv. Imorgon skriver jag på anställningsbevis nr. 2 och ska utöver två jobb hinna med mitt företag.... JESUS!



Vad roligt med nytt projekt, hoppas du kan avslöja mer snart! Aj äm verrrrry much nyfiken!

2011-03-06 @ 21:03:09
URL: http://lindellottilia.se
mimmi

fin bild!

2011-03-20 @ 18:09:42
URL: http://mimmirodbetan.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0