slide show

harhjerta

2011-03-15 @ 23:00:25
Länka det här inlägget Livet   (3)
Åh herregud ja. Nej men så här kan det ju inte vara. Jag borde blogga mer mer mer mer mer.
Min blogg har dessvärre under de senaste månaderna blivit en stress i mitt redan stressiga liv. Jag tycker det är jätteroligt att blogga, och jag vill ha en stor blogg, men att vara så aktiv har jag inte riktigt haft tid med. Jag har inte haft ett tillräckligt organiserat liv för att orka med det egentligen. Därför har jag emellanåt skitit helt och hållet i bloggen. Jag är en person utan rutiner som försöker skaffa mig dem. Jag har nu försökt att börja lägga mig kl 23 varje kväll och då orkar jag gå upp 8, senast 9. Det är jättebra för mig. Jag har försökt att organisera alla mina kvitton som jag slänger till höger och vänster, i en pärm. Det är mina första steg. Jag ska även försöka få in vissa lunchtider för mig, köpa ett gymkort och ha en viss tid att gymma på. Det är så det måste vara för annars kommer det inte funka. Just nu behöver jag semester, vilket jag inte kan ta eftersom jag inte har tid. Men jag ska också försöka ta körkort i sommar. Och få ihop min ekonomi i sommar. Och se om jag får bo kvar här. Jag har mycket att göra. Dessutom har jag mitt projekt, som jag bara längtar efter att få kasta mig på. Därför hoppas jag att ni har tålamod. Jag kommer tillbaka lika aktiv som förut, men innan dess måste jag ha koll på lite saker. Jag måste kunna ta det lugnt ibland. Glöm inte min twitter. Jag är hyperaktiv där.


Igår plåtades jag av Natalie, så jag la upp lite bilder... så att ni inte tröttnar på mig helt!

Kommentarer
- M a r i a

har haft en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka! Är allt bra med dig?(=

2011-03-18 @ 12:26:31
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Maj

Känner igen mig!! =) men de viktigaste är att du mår bra! =)

2011-03-20 @ 12:15:37
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Eleonore

Jättesnygga bilder! :)

Ja det är synd men kanske funkar att steka i som en pannkaka? :P

2011-03-22 @ 09:24:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0