slide show

På väg

2011-07-05 @ 11:11:53
Länka det här inlägget Livet   (3)
Just nu sitter jag på tåget mot Malmö, och passar på att ta mig tid att svara på mejl
och allt sådant där viktigt. Dessvärre glömde jag listan över alla fakturor jag ska skicka.
Menmen. Jag måste ju säga att det inte är optimalt att åka baklänges och jobba samtidigt.
Annars brukar jag inte ha problem med att åka baklänges, men jag brukar heller inte
jobba på tåget och sitta och läsa och sånt. Dessvärre har jag heller inte ätit sen klockan 17 igår.
Så snart måste jag ta mod till mig att äta något från bistron, och jag hatar rese-mat!


Jag glömde mina hörlurar hemma. Jag visste inte var dem var så jag letade inte efter dem
heller och det stör mig. Nu kan jag inte se den andra delen av Harry Potter som jag inte orkade
se inatt, och jag kan heller inte ens se ett avsnitt av Big bang theory eller något.


Här ser ni förresten. Jag tar mig tid att blogga när jag inte har något annat att göra!
Jag behöver mer fritid i mitt liv!

Kommentarer
Pelin

Att glömma hörlurarna är världens undergång för mig när jag åker tåg. Jag sörjer med dig! <3

2011-07-05 @ 11:37:51
D A H L È N

sv: nu blev jag nyfiken, vad är de för projekt? ;)

2011-07-05 @ 12:19:55
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Karin

Jag tror det är något med just datorer och X2000 (om det är det som du åker? Svårt att se på biljetten..) Jag kan jobba med att läsa saker på papper men så fort jag försöker jobba med att läsa mail/skriva mail/rapporter osv på datorn så blir jag kräkfärdig direkt. Urk.. hatar att jobba på tåg... KRAM och hoppas du får i dig lite mat, hunger kan ju också bidra till åksjukan...

2011-07-05 @ 17:04:45
URL: http://tonsa.blogspot.com

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0