slide show

sänder.

2011-01-20 @ 13:33:13
Länka det här inlägget Foto - ridsport   (5)
Det gick inte att gå upp tidigt idag heller. Vad är det med mig? Jag måste sluta vara vaken till 2-3 på natten... Nåväl. Jag har inte hunnit göra mer än att svara på några mejl, skicka iväg några andra, duschat, sett på Chuckoch ansökt om ackreditering till Göteborg Horse Show. Jag hoppas jag kommer in i år med. Jag håller tummarna nu.


Jag ska snart ringa ett samtal till min mamma, och därefter ta ut min hund på en bra promenad. Annars ska jag nog städa lite...

Kommentarer
EMELIE - FOTO

sv; ja dte är super kul med handbollm, spelar ju sj :D

2011-01-20 @ 14:37:32
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Karin

Åh vad skönt att se en toppryttare i en för tillfället fruktansvärt ful, men antagligen effektiv sits :) Jag red lilla Mango-trollet igår. Det var intressant att rida en så ung häst, man fick verkligen koncentrera sig på att renodla sina hjälper för att han skulle förstå. Oerhört nyttigt.

2011-01-20 @ 14:56:43
URL: http://tonsa.blogspot.com
amanda ~ annasdotter

HAHAH men guud :O



men du, var det inte dig jag pratade med om att jag ville hamna på blogg.se's framdsida? och så gjorde jag de, HAH :D

2011-01-20 @ 16:40:14
URL: http://annasdotter.se
Mathilda

Hoppas du får ackorderingen, hade varit super skoj för dig! Håller en tumme här.



Sv: Vad tråkigt att ni aldrig fick några kalssfester, men funkar det inte så gör de tinte det. Jag är väldigt berädd på att det kommer göra ont den dagen jag ska lämna Jphg09 och LBS, för jag trivs förbaskat bra. Men samtidigt är det ett steg ut i den verklighet jag inte kan vänta med att få leva i. Men som sagt, ett och ett halvt år kvar tills det tar slut.



Ah okej!

2011-01-20 @ 18:04:50
URL: http://photoandi.blogg.se/
Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

åh, håller tummarna för dig , blir avis! :)



sv; tack så mycket . :)

Min lärare är nöjd med mitt arbete, och jag är också nöjd. Så det är bra det ! :D haha Mysigt med vovve. :) Jadu, idag blir det en seg lördag. Kanske träffa pojkvän och umgås med familjen. Kram

2011-01-22 @ 12:11:45
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0