slide show

inget internet ingen phtgrpher

2011-02-05 @ 00:32:16
Länka det här inlägget Livet   (2)
Nu känns det som om det var länge sedan jag bloggade. Fyra dagar sedan rättare sagt. Anledningen är att jag beställde ett bredband från Telia förra veckan - eller veckan där innan - och säljaren sa att det skulle vara mig tillhanda 2 februari. Problemet är dock att tydligen har inte beställningen genomförts, så jag har inte fått något bredband. Och vart tog det jag redan hade vägen? Jag lånade ut mitt mobila bredband till mamma, eftersom hon flyttade i måndags. Idag ringde jag Telia för att fråga vart mitt bredband hade tagit vägen om dem såg ju inte ens beställningen, så jag har tagit tillbaka det mobila. Jag hatar att vara utan internet, men jag har verkligen behövt vara utan. Även om jag jämt och ständigt vill blogga och ha koll på min mejl, funkar jag inte med internet när jag gör hemtentor. Så det jag har gjort är att lägga all energi på hemtentan, som nu är inlämnad och klar. Det känns jätteskönt! Dock känns det mindre skönt att jag arbetar hela helgen och kommer påbörja nästa kurs redan på måndag.

Nästa vecka blir en ganska vanligt vecka - jobb och skola. Men jag ska även ta en fika med en gammal klasskamrat packa lite... för på söndag åker jag till västkusten! Göteborg! Det ska bli himla roligt!


Imorgon börjar jag arbeta kl 10:15. Ändå känner jag inte för att gå och lägga mig. Jag spelar CSI på facebook så länge... vad brukar ni göra när ni inte vill gå och lägga er? Do you just do it?


Kommentarer
Petra

längtar tills du kommer ner till härliga kba :D

då blire massa mat och onyttigheter haha

2011-02-05 @ 12:43:36
URL: http://tvtown.blogg.se/
Tove

När är du i Göteborg? Över horse showen? En fika kanske?

2011-02-05 @ 22:13:07
URL: http://www.themptander.se

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0