slide show

Ett försök att komma tillbaka,

2011-02-20 @ 20:00:35
Länka det här inlägget Livet   (0)
Äntligen har mitt internet börjat bli lite snabbare! Jag var smart nog och fyllde på det lite till, för det har blivit så oerhört segt sen jag uppdaterade min hemsida. Den blev antagligen ganska stor.. hemsidan.. så det tog all kraft ur bredbandet..
Det känns som om jag inte har något vettigt att säga. Imorgon åker jag till Göteborg för en fotografering som kommer bli superkul! Antagligen kommer Tobbe ikväll så om han orkar agera assistent kommer jag bli glad. Sedan kom mormor idag också, så det blir lite besök och så.

Nä, som sagt har jag nothing to do. Jag borde plugga dock. Men what the heck. Nu ska jag svara på kommentarer och få tillbaka mina bloggläsare...


Kommentarer

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0