slide show

En skjorta två skjortor

2011-02-19 @ 11:44:00
Länka det här inlägget Livet   (2)
Det  verkar som om jag bestämde mig för att bloggen skulle återfå sitt liv här idag, denna lördagen. Problemet varför jag inte bloggar numera är att mitt internet är sjukt segt. Jag blir knäpp! Jag längtar tills jag kommer hem och kan ta över mitt fasta trådlösa internet. Mums på det liksom.

Idag ska jag plugga plugga plugga, tills ikväll för då kommer mina gamla grabbar och spelar kort. Ska bli roligt! Funderar på om det får bli pizzakväll då med..! Igår var jag med mamma i Göteborg för att hon skulle köpa en dator, en Macbook, och jag köpte mig lite kläder. Bland annat två skjortor.


Min kurslitteratur kom också hem till mig igår. Jag har bara haft en bok förut och väntat på dem andra. Och när jag beställde köpte jag även en bok om Wikileaks. Nu ligger boken där i högen och det finns ingen annan bok jag hellre vill läsa än just den. Men den har absolut inget med min kurs att göra. Eller jo det har den nog men jag får ändå inte använda den. Det suger.



Kommentarer
Petra

fin den va :D

2011-02-19 @ 13:25:08
URL: http://tvtown.blogg.se/
Ingmarie

Trevligt att hitta dig igen....Då har du ialla fall inte frusit fast!



Kramen

2011-02-20 @ 15:39:19
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0