slide show

The shirt

2011-04-04 @ 10:48:15
Länka det här inlägget Foto   (8)
Jag lovade ju häromdagen att visa upp min nya tröja! Eftersom Tobbe har varit här under helgen blev det lite sent.. men här kommer den! Märk att jag generellt sett aldrig tar ego-bilder eller "dagens outfit"-bilder. Det här är första gången jag någonsin gör det! Men jag har lovat bland annat Petra att visa upp den. Ursnygg är den!


Kamerainställningar: ISO 800, s 1/60 f5.6




Nu ska jag dra mig mot stan för att fixa lite saker.
Bland annat personbevis och dra till universitetet innan jag drar mig mot JMK.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Eleonore

Jättefin tröja, gillar alla tröjor som kommer nu med lappar på armbågarna :D

Åh det låter riktigt kul, frilansa måste vara ett härligt och fritt jobb men samtidigt måste man kämpa för att få kontakter och publiceras :)

Jag jobbar just nu deltid på Stena Line som catringvärd(servering i restaurang och hotellstäd) annars försöker jag hinna med att fixa hemma och ta dagen som den kommer :)

2011-04-04 @ 10:59:14
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Petra

jättefin! Så fint med lappar på armbågarna ;) Du får skaffa en sån kavaj med såna! så blir du lite professorig. heheehehhehe

2011-04-04 @ 16:43:22
URL: http://tvtown.blogg.se/
fotograf ottilia lindell



you look good girl! och tröjan var ju to die for!



Svar: Man ska ju ofta tänka praktiskt, så det var nog bra, för du tog den praktiska va? Fast åååh, snyggväskan är snygg! :) Men du kan alltid köpa den senare ju, om du känner att du är i behov av lite variation liksom, haha.



okej, en sån övning har jag också glidit av i ;) hahaha. inte det att jag typ aldrig har åkt av (för tro mig, min balans är dålig och jag åker av så fort en häst snubblar typ... nästan i alla fall!). med ovanstående sagt så förstår du nog varför jag gillar lugna hästar. jag tycker det är krångligt att slänga mig upp i sadeln var femte minut ;) haha. okej, det har inte heller skett, men ja...



jag tycker det går strålande för oss, för som du säger känner jag en hel del som det inte går nå vidare för. träffade en lärare när jag plåtade ett event, och hon sa att det överlag gått väldigt kasst för resten...



åhhh! perfekt jobb du sökt! nästan avis. sånt jobb vill jag med ha. rätt sur att det inte finns nån bra fotoaffär i halmstad...



näe, 24-70 är perfa för allt, typ bästa allroundobjektivet!



ja, sant! mycket bättre att ta det där tanken är att man ska köra. som jag, jag hade aldrig vågat köra i sthlm idag. och ändå har jag körkort. men kaos typ liksom, haha. så du gör nog helt rätt!

jag hade ingen grinig körlärare faktiskt och min uppkörning gick bra (klarade på första) och kände inte att jag fick vänta för länge på uppkörning eller så. men jag vet många som har samma åsikt som din kille, så jag förstår ditt resonemang ;) haha. halmstads körskollärare har väl inget bra omdöme över lag.

2011-04-04 @ 18:25:28
URL: http://lindellottilia.se
T O M I K O

Sv: Klart man gör det :D

2011-04-04 @ 18:26:37
URL: http://tomikos.blogg.se/
Emelie Källman

SVAR: Tack! :)

2011-04-04 @ 20:59:59
URL: http://superskarp.blogg.se/
Amanda E

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

2011-04-05 @ 19:59:28
URL: http://amandaenglund.blogg.se/
Josefin

Jättefint!

2011-04-13 @ 22:52:38
URL: http://josefinb.blogg.se/
Sanna

fin tröja!

2011-04-15 @ 10:52:59
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0