slide show

Pizzakväll

2011-04-23 @ 20:57:41
Länka det här inlägget Livet   (5)
Idag har jag städat lite här hemma och försökt komma ikapp med studierna utan resultat. Men men
- jag behöver inte förklara för er hur det är när kreativiteten och entreprenören i en skriker åt en
"jag vill arbeta, låt mig arbeta!!!" som ett litet barn i en godisaffär o jag vill bara bränna alla skolböcker.
Men i alla fall. Jag och Tobbe avslutar dagen med pizzakväll - "tacopizza". Mums. Nu ser vi Indiana Jones
och äter chips&dipp och dricker cola. Myskväll.




Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; (: Jag ska försöka sätta mig ner i veckan och kolla igenom mina hästbilder . Så får vi se om jag hittar något. Om det nu inte är försent :)



Du, gillar ideén med pantbrukarna! :D tack för tipset! :) Har även kört igång en bloppis, nu önskas bara lite mer trafik :)



Härligt att allt är bra. Och den där pizzan ser mycket god ut :) Med mig är det också bra. Njuter av solen och påsklovet! :D kram

2011-04-23 @ 23:14:18
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
warnmark -foto & hälsa

Men Malin, du får inte lägga upp sånna här bilder.. Nu vill ju jag också ha pizza ;)



Sv; Det förstår jag verkligen att du är noga med, vilket jag tycker är väldigt bra. Ska förresten svara på ditt mejl sen. Har haft lite internet ledigt under påskhelgen, välbehövligt :)

2011-04-24 @ 10:38:19
URL: http://warnmark.blogg.se/
Petra

åh det såg gott ut :D vi får ta ngn dag nu och boka tågbiljetter!!

2011-04-24 @ 10:39:21
URL: http://tvtown.blogg.se/
Eleonore

Så gott med egenbakad pizza, helt rätt att nobba det klassiska påskbordet :D

Det låter skoj att ni kommer få bestämma mycket fritt hur ni vill förmedla ert budskap som ambassadörer :)

Hur har din helg varit?

2011-04-24 @ 16:32:47
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
L

Fin blogg!! (:

2011-04-27 @ 02:11:41
URL: http://lisatown.webblogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0