slide show

Jakten på Sveriges bästa hästfotografer!

2011-04-08 @ 08:00:00
Länka det här inlägget Foto - ridsport   (5)
Som ni har märkt har jag tisslat och tasslat om ett projekt lite här i bloggen. Jag har inte sagt något särskilt, bara använt ordet "mitt projekt" mycket. Nu släpper jag en liten del av det till er! Det är nämligen så att jag söker duktiga, begåvade, passionerade hästfotografer, bloggare och skribenter. Detta är ett projekt perfekt för de som vill stärka portfolion, få skriva artiklar och reportage men även göra intervjuer, och driva en stor hästblogg.
Via projektet får man möjlighet att arbeta som press på de internationella och nationella tävlingarna, intervjua toppryttare och göra viktiga reportage. Låter det intressant? Mejla en intresseanmälan till projekt[at]malinnilsson.eu så kommer du få mer information!



Kommentarer
PAUSE

kul :D vore jätte roligt men jag hänger inte så mkt med hästar :(

2011-04-08 @ 11:08:55
URL: http://finest.se/pause
Maria

Okej :) Då är jag med. Det låter som en riktigt spännande och bra utbildning. Kul att dem har en inriktning på den med och inte bara allmän foto.



Aha, har de bättre kvalite än fuji tycker du? Ska absolut testa dem nästa gång jag ska beställa!



Åh detta låter verkligen som ett riktigt roligt uppdrag :)

2011-04-08 @ 15:53:18
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/
sofie

Sv: Jaha. Men bilderna var jättefina iaf! :)

2011-04-08 @ 16:03:17
URL: http://photobysofie.blogg.se/
ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket! :)

2011-04-08 @ 21:05:55
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Alinas Foto

vilken härlig blogg du har! :D

2011-04-16 @ 19:55:42
URL: http://alinasfoto.blogg.se/

Tänk på innan du kommenterar:


- Alla kommentarer syns i kommentarsfältet, men jag åtar mig inte ansvaret för vad som skrivs av andra.
- Kränkande kommentarer tolereras inte och kan sluta med polisanmälan.
- Det är inte tillåtet att använda mina bilder, fråga först!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

URL/Blogg:

Dina ord:

Trackback

Malin Nilsson heter jag. -En tjugoåring med rötter från södra Sverige som flyttade till Stockholm sommaren 2010. Ibland känns det som om jag gör tusen saker - ibland som ingenting alls. Utöver mina studier på journalisthögskolan driver jag ett eget företag och arbetar som frilansare, till en stor del för The Studio. Jag är även bildredaktör och fotograf för Festivalphoto och jag blev nyligen ambassadör för kvinnors företagande. Min blogg fylls av min vardag i både text och bild.





bloglovin     Follow thephtgrpher on Twitter
bloglovin



RSS 2.0